X

X

5 maj 2011

Vilodag

Jag kan ju inte köra hård träning varje morgon så jag har börjat köra efter varannandags-principen. Eftersom det var löpning + styrka igår så tog jag det alltså lugnt idag och inledde morgonen med yoga. Körde till mitt favvopass i Hatha-yoga på youtube och mina träningsvärkande ben var i början inte alls tacksamma över hundar och böjningar men när de 40 minuterna var över så var kroppen i alla fall lite mjukare.

Med en god frukost i magen passade jag sedan på att städa huset så att det är gjort innan helgen. Torkade till och med golven, det händer inte ofta så det blir guldstjärna på det ;-) På min fönsterbänk börjar det nu titta upp växter från de frön jag försådde för någon vecka sedan. Hittills har gurka, purjolök och vaxböna sett dagens ljus. Odlar du något denna sommar?

3 kommentarer:

  1. Oh vad kul! Jag vill också plantera! Det är något visst med att se det växa! :) Får försöka ta reda på vad som går att sätta här upp i norr. Vi har iaf inglasad balkong så kanske de kan trivas där...

    Och de gröna skorna! Grymma!

    SvaraRadera
  2. Härligt med odlingar! Jag är lite fräck och förlitar mig på att de finns plats i min mors växthus. Tomater är prio ett!!

    SvaraRadera
  3. vad skönt att ha städat innan helgen och få njuta ordentligt av ledigheten. Solen ska visst vara med oss i helgen oxå :)
    Jag vill oxå odla! knäppt nog har jag fått för mig att det inte går eftersom vi inte har balkong eller uteplats, men man kan ju fönsterodla! Det ska jag ta mig i kragen och göra!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!