X

X

11 maj 2011

11km i de blå skorna

En strålande morgon även idag, börjar nästan räkna med att det är soligt när jag slår upp mina blå på morgonen. Hoppas att det fortsätter så! Idag var det till och med så varmt att jag kunde springa sista kilometern hem i t-shirt. 11,3km löpning blev resultatet av morgonens träningspass och det blandades med styrketräning på gymmet i 30 minuter för rygg och bål. Lämpligt att jag hittade en massa roliga bålövningar i en gammal Fitness-tidning imorse som jag passade på att testa. Några nya favoriter blev det, bland annat plankan med fötterna på en stepbräda med "dopp" av tårna i golvet vid sidan om brädan.

Hann även med att äta frukost utomhus i solen innan jobbet så nu borde solenergidosen för dagen vara inlagrad. Skiner solen även hos dig?

1 kommentar:

  1. Jaa! Här har solen skinit oavbrutet, det är SÅ härligt! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!