X

X

21 mars 2011

Andra förutsättningar

Var inte helt peppad inför morgonens löprunda när jag vaknade upp men försökte kicka igång mig själv med härliga bilder från gårdagens löprunda. Det funkade ganska bra och utan dubbar under skorna gav jag mig iväg runt sjön.

Igår var det perfekt underlag på de stigarna, packad snö och grus ovanpå. Idag var det slask med is under och gruset hade sjunkit undan så att det var riktigt halt på sina ställen... Trots en del trippande och omvägar i snövallarna så tog jag mig i alla fall runt de 9 kilometrarna på 54 minuter utan att bli särskillt blöt om fötterna. Stannade till på gymmet i 20 minuter och klämde in 3st superset för bröst/rygg innan jag fortsatte med 1 kilometer löpning till hem. Efter en skön dusch och en god frukost är jag nöjd med att jag tog mig iväg på morgonens träningspass trots att det kändes lite motigt. Hoppas att jag kan komma ihåg det till imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!