X

X

15 feb. 2011

Vardagslyx

Vissa dagar är det lättare än andra att göra hälsosamma val och gårdagen var en sådan dag. Jag hade inga problem alls med att motstå den chokladmuffinsbakelse som jag gjorde iordning som efterrätt till Maken och fixade ett annat väldigt gott alternativ till mig. Blandade yoghurt, kesella och vaniljprotein och toppade det hela med jordgubbar, hallon och hackad mörk choklad. Chokladen fick jag i julklapp av föräldrarna och den är bland de godaste jag smakat. Vissa saker är det nästan bäst att inte ha öppnat och smakat på för den där chokladkakan ligger farligt till när sötsuget slår till framöver! Är det choklad som står högst på din lista när sötsuget slåt till eller är det något annat? På tal om något helt annat så har jag återhämtningsdag idag. Det innebär att jag SKA ta det lugnt och morgonens mysträning blev 12km i långsamt tempo på motionscykeln medan jag kollade favoritprogram på TV:n, några bålövningar till det och sedan var jag nöjd med min morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!