X

X

6 feb. 2011

Sköna söndag

Sovmorgon och en god frukost var den perfekta inledningen på dagen för mig. En promenad i solskenet tillsammans med Maken toppade det hela och det har varit härligt med en ledig dag :) Har redan mentalt börjat förbereda mig inför den kommande arbetsveckan men ska försöka att njuta av nuet ístället. Just nu innebär det att känna doften av nybakat bröd och slappa en stund med min braiga bok innan det är dags för middag. Hoppas att du har en bra avslutning på helgen!

2 kommentarer:

  1. Mys! min dag har varit i samma anda, förutom att min braiga bok fick bytas ut mot spännande tentaläsningsböcker i redovisning ;)

    SvaraRadera
  2. Underbar bild, Sådär härligt vårigt vinterlandskap!

    Hoppas du får en fin start på veckan!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!