X

X

7 feb. 2011

Morgonlöpning

Än så länge är det reflexväst som gäller på mina morgonlöprundor men jag kan se att det blir ljusare och ljusare för varje vecka som går. Ser fram emot våren då jag äntligen kommer att kunna variera mina rundor mer än vad jag kan nu... Börjar bli ganska less på att springa inom staden men jag har också lärt mig hur långt det blir beroende på vilka vägval jag gör och imorse kände jag för att svänga höger ett par extra gånger och fick ihop sköna 11km. Tempot blev lite högre än det varit de senaste gångerna, tror att benen mådde bra av gårdagens vila. Efter löpningen var jag duktig och körde 5 övningar för bålen samt stretchade en stund. Bra start på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!