X

X

18 feb. 2011

Löpning

Jag tror att en massa c-vitamin och 8 timmars sömn var bästa medicinen för att bota bort den annalkande förkylningen igår, imorse kände jag inget av halsontet och bestämde mig för att ta en lugn löprunda som planerat. Eftersom senaste löppasset för mig var i måndags så var det verkligen skönt att komma ut och springa igen , kroppen var inte med på noterna i början men kom igång när jag fick upp värmen. Mysigt att springa en stund i mörkret men mot slutet på rundan började det bli ljust :) Imorse var tekniken emot mig igen och det gick inte att få liv i min älskade Garmin, vad är det för fel??? Lånade Makens istället (kan inte springa utan klocka...) och det funkar även om jag saknar alla mina inställningar. Hoppas på att det går att få liv i min men jag ska nog i alla fall beställa en ny att ha i reserv ifall min är på väg att ge upp.

Det här träningspasset var det sista planerade för den här veckan och nu satsar jag på att samla träningsglädje, energi och motivation den närmaste tiden. Det kanske blir en löprunda i helgen om jag känner för det men annars kommer det att vara tyst här på bloggen några dagar. Må så gott!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att förkylningen din inte bröt ut värre. Jag hade oxå en liten förkylningssvacka i början av veckan, men den eskalerade aldrig som tur är, och är nästan borta nu :)

    Hoppas att du får liv i din klocka!! skulle aldrib överleva utan min bästa träningskompis heller ;/
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!