X

X

20 dec. 2010

Morgonlöpning

Morgonstreak 20/31

Ännu en perfekt vintermorgon med löpning i snön. Tyckte att de borde ha hunnit ploga undan det mesta nu så jag tog en variant av min runda men det innebar lite pulsande i djupsnö vilket gjorde det en hel del jobbigare. 10km blev det i ett lugnt och skönt tempo och innan jag gick in skottade jag, igen... Min stackars körsbärsbuske börjar få det lite trångt i snöhögen. Frukost sedan innan jobbet och idag blev det ägg-gröt som kompletterades med ½ grape och en kopp te. Bara några dagar kvar till jul nu och jag känner mig lugn eftersom jag är helt färdig med julklappar och julstök. Väntar bara på tomten nu ;)

1 kommentar:

  1. Lyxigt att redan vara klar med allt! Trots att jag började tidigt har jag en hel del att fixa varje dag fram tills på torsdag :P Njut av julfriden! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!