X

X

25 dec. 2010

Lyxigt!

Efter en dag som bland annat innehållit 8km längdskidåkning, premiär för denna vinter, så var det helt underbart att krypa ner i ett varmt bad. Ett nyårslöfte blir helt klart att ge mig själv mer ego-tid!
Invigde min nya badkarshylla med bokstöd som jag fick i julklapp av Maken och njöt även av två av de fina chokladpraliner jag fick i julklapp av min mor och far. Tillsammans med ett glas rosévin och min braiga bok så blev det en riktigt skön stund.

Mer sånt i framtiden!!

3 kommentarer:

  1. Du milde, lyx på allvar. Badkar..bara det. :s Ännu ett skäl till att flytta till större.

    SvaraRadera
  2. Vilken lyxstund! Härligt att du oxå har fått upptäcka denna fantastiska uppfinning! Jag älskar vår bricka :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!