X

X

13 dec. 2010

Lucia-morgon

Morgonstreak 13/31

En härlig start på veckan fick jag med en skön löprunda i den kyliga morgonen. -8 grader visade termometern men med rätt klädsel kändes det lagom under löpningen och det var fint att springa under en klar stjärnhimmel. 10km tog jag mig genom staden innan jag avslutade träningen med en stund bålträning hemma innan den varma duschen. Riktigt mysigt var det sedan att ta med frukosten på en bricka in till TV:n där jag hade Lucia-firandet på medan jag åt och läste tidningen i lugn och ro. En del av dagens frukost var ett Helagsbröd som jag bakade igår. På bilden syns också ett nytt bröd som jag testade igår, ett julbröd som jag hittade i någon tidning förra veckan. Mycket gott, recept kommer senare under dagen. Hoppas att du också haft en fin start på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!