X

X

1 nov. 2010

So far so good!

Är mycket nöjd med min vecka hittills då jag har haft en riktigt skön måndagsmorgon. För det första så var det lite ljusare imorse när jag skulle ut och springa imorse (vilket i och för sig betyder att det kommer att bli mörkt tidigare ikväll...) och det var hela +9 grader. Känns som att hösten har backat ett par veckor. Dagens löprunda gick genom staden och blev till slut 10km. Lät benen springa som de ville och hamnade då på 5:45/km i genomsnittstempo. I huvudet medan jag sprang hade jag de svängiga afrikanska sångerna som jag sjöng med kören igår, trodde att jag tjatat ut dem igår men det gick tydligen att mala dem en timme till. Har ont i halsen och whisky-röst idag men vad gör man inte för glädjen i att sjunga tillsammans med andra härliga människor ;) Efter löprundan och efterföljande dusch lyxade jag sedan med en helg-frukost med yoghurt/keso med banan, granola, aprikos och nötter. Det blev även ett Helagsbröd med ägg/kaviar, en clementin samt en stor kopp te och det smakade sååå gott. Tände några ljus och hade måndagsmorgonsmys med tidningen fram tills det var dags att gå till jobbet.

Hoppas att du också har haft en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!