X

X

7 okt. 2010

Den magiska nyckeln?!

Jag vågar inte riktigt tro på att det var så enkelt men hoppas kan jag i alla fall, får se efter nästa gång om det varn en engångsföreteelse eller om det upprepas! Det jag talar om är att jag äntligen kände mig helt närvarande och fokuserad under morgonens yogapass och det som kan vara nyckeln var att jag körde till ett yogapass på Youtube med engelskspråkig instruktör. Att lyssna till rösten som guidade genom övningarna var meditativt och tankarna höll sig till den istället för att spåra iväg (på svenska) som de så ofta gör :-) Det passet jag körde till var Hatha Yoga Flow 3 men det fanns en massa spännande pass som jag hoppas hinna testa framöver, känns som att veckans yogapass är här för att stanna! Fortsatte mysmorgonen med en frukost med tända ljus och hann även läsa lite i min bok innan det var dags att gå till jobbet. Perfekt att jag var ledig igår eftermiddag och hann fixa undan det jag ville så att "att göra"-listan var tömd.

Har du testat att yoga till något Youtube-pass? Tips?!

1 kommentar:

  1. Nej jag har inte testat att träna något till ett youtube-pass men tack för tipset! Tanken har inte slagit mig, men allt finns ju verkligen på nätet nuförtiden :) Jag har en Pilatesdvd som jag ser fram emot att testa någon dag. Den köpte jag på Casalls utförsäljning för en billig peng här om dagen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!