X

X

12 okt. 2010

Dagens träningspass

Idag blev det för första gången på länge ett renodlat styrkepass på gymmet för min del. De senaste månaderna har jag lagt in styrketräningen efter mina löprundor men när temperaturskillnaden inne/ute blir allt större så blir det för omständigt.

Som uppvärmning körde jag 15min roddmaskin för att sedan gå loss i gymmets avdelning med friavikter och kabeldrag i en timme. Muskelgrupper som tränades idag var rygg/axlar/ben/mage och jag måste klura ut nån annan fördelning för jag blir lite för ofokuserad av att träna så många olika muskelgrupper... Trött blev jag i kroppen iaf och avslutningen på passet med plankan/jägarvila/armhävningar var jobbig som förväntat ;P Gott sedan med en "2:nd breakfast" efter träningspasset och eftersom gröten åts innan så blev denna måltid yoghurt/keso med banan, katrinplommon och granola.

Vad tränar du den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!