X

X

27 sep. 2010

Måndag morgon

Och jag tycker att jag har givit mig en bra start på den nya veckan. Vaknade visserligen lite täppt i näsan men det känner jag inget av nu och morgonens träningspass avverkades ungefär som planerat. Ungefär skriver jag eftersom det bara var att konstatera imorse att det börjar vara för mörkt för att jag ska kunna (läs: våga) springa runt sjöarna som vanligt. Istället gick morgonens löprunda på diverse gångvägar och gator här i staden men det var inte särskillt kul så frågan är om jag inte ska leta fram min pannlampa och testa hur modig jag är... ;)

Löpturen på 7,4km avslutades vid gymmet där jag fortsatte att plåga mina ben med diverse övningar samt körde några övningar för bålen. I styrkepasset bakade jag även in 500 av de 2000 trappsteg som ska avverkas denna vecka i 6 veckors utmaningen. Efter avslutande löpning hem på 1,1km passade jag även på att köra ur den kvarvarande kraften genom jägarvila, planka och armhävningar *puh* Denna klocka var inte på min sida imorse! Efter en välbehövlig dusch var det äntligen dags för frukost. Gröten toppades idag med äppelmos/mandlar/kanel och den hårda mackan toppades med makrill. Hoppas att din vecka har börjat bra. Vad blev det till frukost för dig imorse?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!