X

X

14 sep. 2010

Dagen springer iväg...

Men idag springer jag inte med den för mina ben får vila från löpningen idag. Med tanke på gårdagens dubbla löppass så känns de oförskämt fräscha men bara för att jag skriver så kommer jag väll ha träningsvärk imorgon när det är dags för nästa löppass ;) Imorse blev det en promenad för att mjuka upp kroppen och sedan passade jag på att stretcha några minuter innan jag åt frukost. Promenaden idag gick längs stadens strandpromenad och blev drygt 4,5km lång och ytterligare 45 minuter att plussa på i veckans utmaning. Riktigt skönt att promenera en sväng i morgonen och strax efter att jag kom hem så började det regna men då var jag redan bänkad med gröt, te, tidning och tända ljus.

1 kommentar:

  1. Härliga färger på bilden. =)
    Du äter väldigt likt mig, förutom att dina frukostar ser såå mycket godare ut än minna. Du får nog bjuda på en frukost nån gång, hembakt bröd. =D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!