X

X

30 sep. 2010

Äntligen dagens träningspass


Nu har solen hunnit gå ner och det har blivit riktigt mörkt ute och medan den gick ner så var jag ute på dagens träningspass tillsammans med M. Vi inledde med att springa runt den lilla sjön här i staden och efter 5 km så avslutade vi sedan passet med 10 x 100m intervaller samt 500 trappsteg. Måste ju jobba på med 6 veckors utmaningen ;-) Har nu laddat in ny energi med en riktigt god soppa gjord på palsternacka och toppad med kikärtor/äpple fräst i curry, låter kanske som en konstig kombination men det är supergott tycker jag. Till det ett annat mumsigt fat med ett Helagsbröd samt lite frukt och grönsaker. Snart dags för mig att ladda in ytterligare energi genom att gå och lägga mig i tid idag så att jag är pigg imorgonbitti när väckarklockan ringer (händer sällan att jag är det men det är ju bra att få tillräckligt med sömn iaf...) Imorgon fredag och sedan ToppLopps-lördag! :-)

2 kommentarer:

  1. Du det vore supersnällt om du ville guida mig lite. Jag skulle försöka förstå mig på takten...och jag får inte till det. Jag tror den mäter mina armpendlingar nu? Ska den göra det? Eller så är de fel enhet, för nog sprang jag snabbare än 10.5 *helt säker*

    Det torkade bären du såg var: Tranbär, blåbär och lingon. Kanske nån russinbit också. =)

    SvaraRadera
  2. Tycker det såg supersmarrigt ut :) Ja imorgon är det ToppLoppet! Ska bli riktigt roligt tycker jag. Springer du 10an eller 5an? Jag har anmält mig till 10an men ska försöka ändra till 5 km, nu när jag inte har konditionstränat på en månad under semestern blir det nog mer lagom :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!