X

X

30 aug. 2010

Veckans första träningspass

En härlig måndag morgon med fint höstväder har jag bakom mig och trots att jag inte gick och lade mig i tid igår kväll, vilket straffar sig på morgonen, så kom jag ut på mitt planerade träningspass. En kick-start på veckan blev det med:
- 9km löpning (50min)
- 30min styrketräning, 4 superset för rygg & axlar
- 1km löpning (6min) Skönt trött i kroppen men med massor av energi efter passet och det smakade riktigt gott med frukost. Idag blev det ägg-gröt med blåbär/lingonsylt/valnötter och under de gröna bladen göms en skiva av ett bröd som jag bakade igår, recept kommer senare under dagen. Hoppas att du har haft en bra start på din vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!