X

X

4 aug. 2010

Tisdagsmys

Gårdagens tisdagsmys blev en väldigt lugn och skön historia vilket passade min energinivå perfekt. Vi kollade först på en film medan vi åt mat, en helt harmlös och förutsägbar film med Renee Zellwegger som heter New In Town. Nedan syns gårdagens middag som var veckans andra vegetariska rätt, lasange med ricottaost och spenat. När filmen var slut fortsatte jag mitt tisdagsmys med läsning ute i trädgården. De stunderna på min kvällsplats är total avslappning för mig och den boken som jag avslutade igår, Solens Diamanter av Nora Roberts, gillar jag verkligen. När jag behöver en bok som är mysig och gör mig glad så är hennes böcker säkra kort! Till denna onsdagskväll har jag ännu inget planerat så det blir väll en lugn hemmakväll idag också och i väntan på nästa bok ska jag passa på att läsa igenom den där högen med träningstidningar som väntar på min uppmärksamhet..

1 kommentar:

  1. Åh, jag älskar hennes böcker! Man vet vad man får men de är ändå underbara och överraskande..

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!