X

X

28 aug. 2010

Ledig lördag

En skön mjukstart fick jag på denna härliga lördag då jag och Maken tog en promenad i morgonsolen. En god frukost efter det och sedan var jag redo för nästa punkt på schemat: shoppning i Örebro. En del fynd har det blivit för min del och bland annat två par skor. Dels ett par med vansinnigt höga klackar till nästa helgs bröllop och sedan dessa som jag längtat efter länge! Är äntligen ägare till ett par Asics DS Trainers och tillsammans har vi redan hunnit vara ute på vår första gemensamma löprunda. Det blev det vanliga slingan runt sjöarna på 10km/55minuter och det kändes fantastiskt bra för att vara första löprundan med nya skor. Kände att dessa är lättare än mina älskade Kayanos så det ska bli spännande att köra ett intervallpass i veckan.. Den uppmärksamme ser kanske att det är "fel" färg på dessa men eftersom det är vårens färg så fick jag dem till ett bra pris som jag inte kunde motstå ;)

Eftersom jag har tränat som vanligt idag så är det vilodag som gäller imorgon om jag ska nå veckans målsättning men det kommer nog att gå bra det med. Hoppas att du har en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!