X

X

22 aug. 2010

Härlig helg

Jag njuter för fulla muggar av min lediga helg och det blir inte mycket tid för mig vid datorn. Jag har också sett till att vila de här två dagarna, förutom promenerande har det blivit någon annan träning och ändå är jag inte så farligt rastlös *yey*

Igår var jag och Maken till Stockholm över dagen och vandrade många kilometerar på staden gator medan vi hittade diverse shopping-fynd. Det viktigaste för mig var att hitta en klänning till ett kommande bröllop och det löste sig snabbt, bara alla andra detaljer kvar (skor, smycken, kofta/sjal...) ;-) Vi avslutade sedan våran dag med en god middag inne i Örebro och vi satt på en uteservering med utsikt mot slottet där kungafamiljen befann sig. Idag har det varit ganska fint sensommarväder här och en morgonpromenad inledde min dag på ett härligt sätt. Vi tog sedan en båttur (sommarens sista?) på ett par timmar och jag hann läsa många sidor i min bok medan Maken var kapten. Nu har jag nybakat oliv/tomat-bröd som svalnar i köket och ska sätta mig en stund ute i solen för att läsa ut min bok. Livet är toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!