X

X

4 juli 2010

En tjuvtitt..

..på vad jag har haft för mig på semestern den senaste veckan nämligen en roadtrip i Norge tillsammans med Maken. Vi tog oss på vackra, slingrande vägar västerut för att tillslut komma fram till de vackra fjordarna innan vi vände hemåt igen. Vackert! På vägen hem tog vi vägen över de höga fjällen i Jotunheimen och tältade en natt på 1000m höjd vid Galdöhpiggen som är Norges höägsta berg. Där tog vi även en kort vandringstur i morgonsolen på 1900m höjd innan vi åkte vidare, otroligt mäktigt! Några bad har det också blivit men jag kan avslöja att många fjällsjöar är kalla!! Mycket bättre temperatur på vattnet i sjön här i stan och snart ska vi ut med båten för att tillbringa dagen på sjön.

I övrigt njuter jag just nu av att mitt trädgårdsland flödar av jordgubbar *mmm*
Träningen då?! Jodå jag håller naturligtvis igång som vanligt även om det blev mest vila när vi var i Norge. Igår tog jag dock en löptur på 10km på morgonen innan det blev för varmt och idag har jag redan hunnit med en cykelrunda på 42km *lovely*

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!