X

X

15 juli 2010

4 dagar kvar...

Innan det är dags för mig att börja jobba igen efter semester så jag passar på att ladda batterierna rejält medan jag har chansen! Den senaste veckan har jag gjort detta i Tropea i Kalabrien, Italien som jag kom hem ifrån igår. Det har varit en härlig semestervecka med massor av sol, bad, god mat och promenader i mysiga gränder. Jag passade även på att hänga med på en cykeltur på 30km som de första två milen var i stort sett bara uppförsbacke men det lönade sig när vi kom upp och fick lunch på en mysig restaurang med fantastisk utsikt och egenproducerad mat och vin. Mer bilder kommer om några dagar när jag måste börja ta tag i mitt liv och bloggande igen ;)

För att fira att jag har några semesterdagar kvar (samt att jobba bort lite av den extravikten som jag dragit på mig under en veckas all-inclusive...) så började jag dagen idag med en löprunda i morgonsolen. Som tur var så blåser det en svalkande vind idag för annars hade det nog varit lite för varmt, 11km blev det i ett behagligt 5:30 tempo. Naturligtvis avrundades morgonstunden med en god frukost i solen på uteplatsen. Känns helt ok att vara hemma faktiskt! Dags att fortsätta njuta av semestern!

3 kommentarer:

  1. Härligt med utlandsresa och all inclusive. Jag åker om lite mindre än två veckor jag också. Skall bli himla härligt..:)

    SvaraRadera
  2. Åh... Italien. Mmmm, I like. Och ni verkar verkligen ha en alldeles superhärlig semester :D

    SvaraRadera
  3. vikken härlig blogg :) Njut av semestern!
    Kram PT Sofia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!