X

X

1 juni 2010

Same Same But Different

Nästan samma start idag som igår fast med några skillnader:
- Laddning med keso/yoghurt och äpple (igår banan)
- Löpning 9km + 1km (igår 7+3)
- Styrketräning för axlar/triceps (igår bröst/mage)
- Frukost i solen på uteplatsen (igår på trappen)

I övrigt var det ett liknade upplägg som igår eftersom benen kändes så fräscha att de gott kunde få stå ut med (njuta av) en löprunda även idag. Det blev varvet runt sjöarna fast åt andra hållet och jag hade hunnit bli rejält varm i kläderna när det var dags att gå in på gymmet och köra dagens styrkepass. Gillar verkligen att dela upp styrkan på det sättet som jag gör nu för då kan jag hålla fullt fokus på dagens två muskelgrupper. Efter den avslutande löpningen hem var jag duktig och stretchade några minuter och det är inte så illa alls i solen ;-) Efter en skön, avsvalkande dusch var det sedan dags för dagens riktiga frukost och det blev favoriten ägg-gröt med blåbär, lingonsylt och mandlar *mmm* Känns skönt att redan ha fått en rejält dos med sol och endorfiner, det bådar gott inför resten av dagen!

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar start på dagen.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är lite nyfiken på hur du hinner med all den här träningen?
    Antar att det helt enkelt gäller att ta sig tid, men det känns ju lite motigt ibland när det är andra saker (eller snarast personer) som lockar!

    /sabina

    SvaraRadera
  3. JAg vill också starta dagen sådär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!