X

X

5 jan. 2010

Sälen
En underbar vecka har jag tillbringat
i Sälen över nyår och den fylldes av
både gott om tid för vila samt många
utomhusaktiviteter som sig bör..
Far och Maken i längdskidspåret på
Högfjällsmyren, perfekt spår utan alltför
svåra nedförsbackar ;P

En bild på mig lyckades jag få
tack vare Maken, detta en annan
dag då vi var på väg till...
..Hemfjällstugan där man kan få sig
en varm kopp te och en frasig våffla
efter en dryg halvmils åkning uppför fjället
Syster i spåret på väg ned i dalen igen,
fantastiskt vacker skymning
Maken & fullmånen


Veckans godaste: Lunch på Appetito
vid Gammelgården, en tradition att
äta där när vi är i Sälen och hittills har
jag inte blivit besviken

En hel del spelande blev det
under kvällarna i stugan, här
spelet Ticket-to-Ride ett av
mina favoritspel


Några bilder från själva nyårsaftonen lyckades
jag inte ta i år, måste har varit alldeles för upptagen
med att äta den goda 3-rätters middagen.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!