X

X

30 nov. 2009

Sammanfattning av november
Sista dagen i november är här och det är dags att göra en sammanställning över hur det har gått gällande månadens målsättningar...

  • 20 dips. Har klarat detta mål två gånger denna månad. Redan första veckan klarade jag målet men efter någon veckas förkylning utan träning så gjorde jag en nystart gällande målen och kände då att jag ville klara det en gång till för att se att styrkan fanns kvar.
  • 6 chins. Avklarades idag under morgonens träningspass! Var nära redan förra veckan men klarade inte den sista med bibehållen teknik, idag gick det dock vägen :)
  • Mini-triathlon, 1km simning+15km cykling+5km löpning. Genomfördes förra tisdagen. Gillar den omväxlingen som triathlon medför eftersom jag lätt blir rastlös av att bara göra en sak under lång tid och det är kul med ett lite tuffare träningspass då och då.
  • Sluta med kvällsfika. Denna utmaning har gått oväntat bra! Det har blivit en stor kopp te för mig på kvällarna som vanligt men utan något att tugga på till.
  • Ha en återhämtningsdag i veckan. Tycker att jag har lyckats även med denna målsättning, har som mest tagit en promenad under vilodagen och igår var det total vila från träningen för min del.
På väg mot nya mål...

Imorgon börjar december och då är det nya, fräscha målsättningar som gäller för mig. Det ska bli motiverande att få något nytt att kämpa för och att få en ny vinkel på träning och hälsa för kommande målsättningar är rätt så olika de som jag haft hittills...

kl 17.43

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!