X

X

23 aug. 2014

Gotland i bilder

Jag tror att jag kom ungefär halvvägs på torsdagkvällens lista innan jag kraschade i soffan men det kommer fler chanser att ta tag i fallfrukten och den där fotoboken... Jag har i alla fall börjat gå igenom bilderna från semestern på Gotland och här kommer ett axplock :
 
 Stranden vid stugbyn, mulet vid ankomst. Ebba var inte helt övertygad om att hon tycker om sand i skorna..
 
Besök i Visby och vid Romakloster under första dagen som var mulen och regnig.


Flera utflykter under veckan på södra och mellersta Gotland, bland annat Holmhällar och raukarna vid Ljugarn där det blev bad i klart vatten.

 Ett par dagar blev det mestadels häng på stranden i stugbyn, inga fel det heller.
 
                            Mammas stora, fina tjej!

 Det kommer ett par till inlägg från mina favoritplatser när jag hunnit gått igenom de bilderna. Känns bra att kunna se tillbaka på en så solig och fin semester nu när vädret börjar bli ruggigt. Men jag tror bestämt att jag precis bokade en veckas solsemester i höst, oups!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!