X

X

22 feb. 2014

Planer från kontorsstolen

Det här med att jobba har börjat kännas som väldigt mycket vardag och de rutiner vi försöker få till funkar redan hyfsat bra. En massa planerande sker hela tiden i huvudet för att hålla koll på hämtningar på förskolan och att den som är hemma tidigast på kvällen har middagen bra förberedd. Pust! 

Veckans träning har blivit lunchlöpning 6km i tisdags och min yogaklass i torsdags men mer har varken vardagspusslet eller vädret inbjudit till. Imorgon är jag som tur är inbokad på Challenge och med energierna från det passet kanske jag även klarar av att komma iväg på en löprunda på måndagkväll... 

Nu lördag och jobb. Maken och svärmor har turats om att jobba/vara med Ebba, fördel med familjeföretag, medan jag kör långlördag 10-16. Sliter håret medan jag försöker få ihop avstämningen för 2013 och längtar hem till att få göra lite handfast arbete som att tapetsera. Den här läckra tapeten ska upp på väggarna i kapprummet, allt är förberett och jag vill se resultatet NU!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att det ändå gått ganska snabbt att få den nya vardagen som rutin. Lycka till med avstämningarna!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!