X

X

11 feb. 2014

Bröllopsdag & vardagspussel

Igår firade jag och Maken 7-årig bröllopsdag! Ylle är det visst, fint, kanske ska införskaffa ett par nya yllesockor för att fira lite extra. När jag kommit hem från jobbet och läggningen var överstökad så hade vi myskväll i TV-soffan. Kollade på inspelad Askungen (första gången jag sett hela och dessutom på engelska) och mumsade på champagne och fin choklad.

Idag är vardagspusslet tillbaka och med den en mysig morgon hemma följt av dagislämning, jobb och efter det övning med kören. Kul att kunna fortsätta med kören även om det blir en lång dag och lite trist att inte få säga godnatt till gumman. 

På lunchen testade jag att lunchträna och det blev en löprunda. Konstaterade att jag hinner med ombyte, snabbdistans 5km, dusch och ombyte följt av 10 minuter ätning under lunchtimmen. Hade mycket energi på eftermiddagen så det är kanske värt att göra så någon gång i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!