X

X

14 mars 2012

Fin morgon

Och inte bara en fin morgon som i en bra morgon utan dessutom en vacker morgon rent estetiskt då jag ansträngde mig lite extra med att ge mig en tilltalande frukost.
Toppade yoghurt/keson med banan, mango och färska jordgubbar vilket var otroligt gott. Vet att jag inte borde köpa jordgubbar alls (särskillt inte ekologiska) men den här gången kunde jag inte låta bli, det känns så långt till juni när jag kommer att kunna plocka jordgubbar i min egen trädgård...

Den lyxiga frukosten kändes extra välförjänt idag eftersom jag innan den tagit mig en morgonjogg på 10km runt sjön. När jag stack iväg höll solen precis på att gå upp men snabbt försvann den upp i molnen och höll sig där resten av rundan. Hur som helst är det toppen att det är ljust nog att kunna springa på mina skogsstigar under tidiga morgnar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!