X

X

26 feb. 2012

Försiktigt positiv

Utan att ha för höga förväntningar på de kommande dagarna så passar jag på att njuta av att jag mår bättre under denna härliga vårvinter-helg. Både igår och idag har solen strålat från klarblå himmel och jag har orkat promenera några långa vändor runt sjöarna. Skönt även om jag längtar efter löpning!

Kollar just nu på Vinterstudion och har njutit av en underbar lunch bestående an plättar med bär och keso. Väldigt få LCHF-poäng om man bryr sig om det men det gör jag inte ;) Ska slita mig från soffan nu och fortsätta smälta maten ute i solen, soft tillvaro.

4 kommentarer:

  1. Gott med plättar! Ska jag minsann laga, tack för de tipset! :D Krya!

    SvaraRadera
  2. Du ser! Träningssugetär tillbaka! :) (jag sa ju det ;))

    plättar. ÅH vad gott det är ändå!

    SvaraRadera
  3. Verkligen underbart vårväder i helgen..:)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du mår bättre nu och snart kan vara igång igen!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!