X

X

16 dec. 2011

Har du läst den här boken?

Ganska troligt att du har gjort det, eller i alla fall hört talas om boken Born To Run av Christopher Mcdougall. Vad tycker du om den? Tyvärr har jag inte fått så långa stunder med boken sedan jag började i den förra helgen men jag hoppas på att få mer av den varan framöver så att jag kommer in i den. Har läst så mycket om den den senaste tiden så jag vill bilda mig en egen uppfattning om den.

I övrigt har jag vilodag idag och det kliar otåligt i kroppen men den får nöja sig med julbord och trevligt umgänge idag. Träning kommer det bli både lördag och söndag om jag får bestämma!

2 kommentarer:

  1. Jag läste den i våras och gillade den mycket! :)

    SvaraRadera
  2. Sjukt bra! =) Jag blev mycket berörd av boken.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!