X

X

21 apr. 2011

Tillbaka i samma spår

Gårdagen avrundades med ett löppass tillsammans med Maja i den sköna kvällssolen, första löprunda för året i bara t-shirt!! Vi tog stigen runt sjöarna och hon krigade på väldigt bra, 8,6km blev som även innehöll 10 backintervaller. Efter mat och vila var jag tillbaka på samma stig ungefär 12 timmar senare men denna gång följde jag bara den en liten stund på min morgonpromenad till affären. Det var redan en del folk kl 7 när jag var där, undrar hur det kommer att bli senare under dagen? Som sällskap idag fick jag nöja mig med Vinter i P1 vilket inte var fy skam det heller och efter en god frukost så känns det som en bra inledning på denna Skärtorsdag. Hoppas att du får en fin Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!