X

X

28 dec. 2010

Styrketräning

Morgonstreak 28/31

Nu är det nedräkning i morgonstreak-utmaningen och de tre kvarvarande morgnarna är planerade med ett varierande innehåll av promenad, styrketräning och yoga samt en löptävling på nyårsafton som grädde på moset!

Denna soliga tisdag började jag med ett styrketräningspass på gymmet. För första gången på länge så kombinerade jag inte styrkan med kondition utan fokuserade helt på att "lyfta skrot" i 60 minuter. Varierade mig genom att köra teknik, långsamt coh många reps vilket fick rygg och axlar att bränna ordentligt.

På väg till jobbet passerade jag affären och hittade fynd på mellandagsrean ;) Perfekt när det krävs lite arbete för att komma åt godsakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!