X

X

19 nov. 2010

Dagens träningspass

En skön fredagsmorgon med en härlig blandning av träning och lugn kan jag nu lägga bakom mig och fokusera på det fortsatta dagen. Vaderna är fortfarande ömma idag men itne värre än att det gick att genomföra dagens träningspass på gymmet som innehöll uppvärmning i 15 minuter och sedan styrketräning för bröst och armar i 45 minuter. Pressade tydligen musklerna bra idag för på slutet kunde jag knappt göra vanliga armhävningar ;) Lite fredagsmys hann jag sedan med innan det var dags att börja jobba. Tända ljus, nya ELLE-tidningen och en god 2:nd breakfast *mmm*

1 kommentar:

  1. Åh, en sån härlig fredag du verkar ha! Alltså dina morgnar, träning och MYS. Varje dag! Vilken lyx! (lyxigt att börja jobba "sent"... fast antar att du även måste jobba ganska sent på kvällen?)

    Hur som helst, hoppas vinprovningen var god och trevlig :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!