X

X

27 aug. 2014

Att komma riktigt nära

Ibland kommer man riktigt nära ett motiv som inte verkar bry sig det minsta om att det sticks fram ett stort objektiv och då är det bara att passa på och knäppa många bilder. Denna fjäril hittade vi på Gotland och det poserar fint i sin gula blomma. Lite knepig tycker jag att den ser ut med sina stora ögon som sitter långt isär och antenner och tunga ser oproportionerligt stora ut på det lilla huvudet.
För övrigt så känns det som att jag är nere i en svacka gällande träningen. Den känns inte lika självklar som den brukar och jag får samla mycket mer energi för att ens ta mig iväg än vad jag tycker är rimligt.. Ikväll SKA jag köra ett kort styrkepass hemma (min läggning ikväll) och det känns nästan lite peppande eftersom jag har nya skor och byxor som kom hem i ett paket igår men jag vet ändå inte riktigt vad det blir för fokus, lite puls och lite mjölksyra är målet.
 
För övrigt igen så kommer jag inom kort att börja blogga på mina nya hemsida, inga stora förändringar förutom en ny adress att lägga in som favorit ;-) Har dock inte kommit underfund med om jag har möjlighet att läsa in mina tidigare blogginlägg där, skulle vara kul att ha allt samlat. Någon som vet hur man gör?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!