X

X

13 juni 2014

Våga & Egopresent från Mokkasin

Det blev våga igår kväll. När jag gick från jobbet hade jag bestämt mig för att vila och pyssla med lite fönstermålning mm under kvällen men så var det så skönt väder ute att jag ändrade mig. Stack iväg på en kort runda direkt när Ebba gått och lagt sig vilket var perfekt i tid eftersom det började åska, regna och hagla 5 minuter efter att jag kommit hem. Det blev rundan på 5km runt lilla sjön med värkande lår och molande värk i armbågen. Kroppen hade nog föredragit vila men för huvudet var det precis vad som behövdes!

Efter löpningen blev det den planerade fönstermålningen och sedan gav jag mig lite egentid med en egopresent jag beställde förra veckan från Mokkasin : en målarbok. Detta är inte vilken målarbok som helst utan målarbokarnas Målarbok. Oerhört detaljerad och väldigt vacker som den är men det var en fröjd att bestämma vad jag ville börja med och att i totalt lugn med mysig musik, brinnande ljus och kvällsfika få färglägga en stund. Mysigt! Och oerhört avslappnande för själen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!