X

X

22 juni 2014

Det som inte blev som det skulle

Jag hade sett fram emot att fira en mysig midsommar helg med familj och vänner. Sill-lunch, dans kring midsommarstången, grillning och mys.
 
Alla planer gick tyvärr om intet när jag på morgonen på midsommarafton vaknade med någon form av magsjuka... Av alla årets dagar känns det verkligen grymt orättvist att missa en hel dag av glädjefyllt umgänge! 

Känner mig bättre nu (redan igår faktiskt) så jag tippar att det var något dåligt jag ätit. Under dagen idag har vi gjort en liten utflykt till Plantmarknaden där Ebba hade kul och sprang runt bland djur och växter. En promenad på en mil blev det när hon sov middag och sedan gav jag mig i kast med nästa omgång källarfönster. 

Känns skönt att den här deppiga helgen snart är över, bara 363 dagar kvar till nästa midsommar.. Men ja ä int bitter ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!