X

X

1 mars 2014

Tapetsering med fåglar från DecorMaison

Förra helgen tapetserade jag om i vårt kapprum och konstaterade att det är det tredje rummet i huset som är prytt med fåglar. Tapeten hittade jag på jobbet när jag var ner en sväng under mammaledigheten och bestämde mig direkt för att det var den eller ingen!

Innan tapetseringen var väggarna ljust lattefärgade och åh vad mycket bättre det är nu, blir så glad när jag ser tapeten. Fram för mer färg säger jag bara! Lyckades fynda nya hängare på ett ställe här i staden och har ännu inte bestämt om jag ska måla på dem för att få bort de "shabbychic"-slitna delarna... Korgarna ovanpå vår hylla ska i alla fall sprayas svarta. Perfekt att hitta två hängare så att Ebbas kan hänga på en lägre nivå så att hon snart kan hjälpa till att hänga upp sina kläder, de små lådorna i hennes hylla är perfekta för vantar och andra småprylar.


1 kommentar:

  1. Hej Ullis,
    Här kommer en hälsning från Decor Maison. Blev verkligen jättesnyggt med vår tapet 3333 från kollektion Eden. Jag lägger ut en länk till din blogg på vår facebook sida.
    Hälsningar,
    Decor Maison
    Ami

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!