X

X

22 jan. 2014

Förändringar

Inskolningen på förskolan fortsätter & det är väll bara en tidsfråga innan vi drabbas av förkylning eller andra otäckheter men vi tvättar händerna ofta, håller tummarna & hoppas på det bästa.

Igår blev det en promenad på 7km när Ebba sov i vagnen men annars har jag inte tränat något sedan lördagens boxning. Känner att det börjar krypa i kroppen på mig (nu när träningsvärken gått över) & ikväll måste jag se till att hitta på något. Lämnade blod igår så det får bli ett ganska lugnt pass men lite mjölksyra i musklerna kan väll inte skada!

I söndags firade vi min mormor som fyllde 88 år, Ebba hittade gammelkatten & han var för nyfiken för att dra sig undan trots att det nog var lite läskigt.

1 kommentar:

  1. Spännande att läsa om er inskolning också. Hoppas det går fint och att den inte är allt för mycket baciller i omlopp!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!