X

X

22 dec. 2013

Helgens

Bästa start: Löprundan igår morse klockan 6, så värt att lämna den varma sängen!

Konstigaste känsla: Tvätta håret! Otippat men har man som jag "alltid" haft långt hår så känns det mycket knepigt.

Blötaste: Gårdagens andra löprunda tillsammans med min syster innan lunch, inte så ofta vi ses så inte kan jag väll tacka nej till att göra henne sällskap på en runda då trots att jag redan sprungit en gång redan.

Mysigaste: Lilla-julafton tillsammans med släkten på min mors sida hemma hos dem igår kväll. Komplett med garnerande av pepparkakshus för barnen, risgrynsgröt, skinkmacka, julklappslek & en massa kackel runt bordet.

Deppigaste: Det är julafton om två dagar & ute är det plusgrader, regn & barmark...

Godaste: Granatäppelkärnor, till frukost & mellis & godis.

Misslyckande: Lucka nummer 21 i fotokalendern (Ett foto på dig när du är ledsen), är ledsen (hm, kanske kan ta en bild nu...) men jag har verkligen ingen bild på mig när jag är ledsen verkar inte som om vi bryr oss om att föreviga sådant.

Längt: Just nu - TV-soffan, en stor kopp te, en lussebulle & min nya ELLE.

1 kommentar:

  1. Bloggen Ultrabrdo önskar God Jul & Gott Nytt år!
    Nu laddar vi för ett fint träningsår 2014!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!