X

X

4 dec. 2013

4. En bild på någon du beundrar

Man kan beundra personer på många olika sätt & för många olika saker. En av de personer jag beundrar som står mig närmast är min kusin Petra som jag under det senaste året genomfört Tjejklassikern tillsammans med.

Eftersom jag inte har pratat med henne vet jag inte om hon vill att jag ska delge några detaljer här på bloggen så jag nöjer mig med att hon de senaste åren gjort en totalomvändning som varit både inre & yttre. Från att ha haft problem med att gå uppför en trapp har hon nu genomfört Tjejklassikern & satsar vidare mot Stockholm Marathon, grymt imponerande!

En (nja) smickrande bild från startfållan inför Tjejvättern i somras, hur snygg kan man vara i hjälm liksom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!