X

X

2 aug. 2013

Vagnjogg & värme

Igår var det lite svalare till en början på förmiddagen & jag joggade med vagnen 8 kilometer runt sjöarna. Väldigt skönt att jag efter några aktiva dagar kan ta det lugnt med gott samvete idag då det är 27 grader i skuggan just nu.

På förmiddagen var jag & Ebba till Storå & köpte en begagnad vagn/sulky till henne som blir perfekt om något år. 200 kronor gjorde den till ett riktigt kap!

Resten av förmiddagen spenderades till stor del på strandpromenaden där jag sprang på flera vänner. En Piggelin i solen unnade jag mig tillsammans med Malin & hennes fina familj. (Minstingen Charlie gör att jag blir sugen på en bebis till, farligt!) Fint är det här i Lindesberg ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!