X

X

4 aug. 2013

Löpning morgon & kväll

Fast uppdelat på två dagar.

Inledde min gårdag med en fantastisk mil i morgonsol runt sjöarna vilket inledde trenden för en bra dag. Sedan följde en dag på sjön med tillhörande strandhugg & för första gången denna sommar vågade vi satsa på att vara ute en hel dag. Ebba verkade ta det hela med ro (förutom gnäll när vi åkte ut i ca 45 minuter...) & hon gillade att plaska vid stranden. Var ute 10-17 *yey*

Idag har vi hållit oss på land & nu på kvällen när temperaturen sjunkit lite drog jag iväg på en intervallrunda. Tror stenhårt på att jag springer snabbare i en snygg outfit! Det blev en ny sorts intervaller idag och det upplägget gillade jag. Korta intervallpass passar perfekt att få till på kvällarna, fin kvällssol bjöds jag på ☀




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!