X

X

8 juni 2013

Tjejvättern

10 mil är långt... Fast inte riktigt så långt som jag befarade, det rullade mestadels på väldigt bra.

Gick upp redan 4:45 imorse för att hinna äta frukostgröten innan jag gav mig av för att hämta upp min kusin och styra vidare mot Motala. Efter Tjejvasan var vi imponerade av den skickliga organisationen runt arrangemanget och känslan är densamma idag. Inga problem alls före eller efter utan allt flöt på utan problem.

Vi startade 9:40 och 4 timmar och 48 minuter senare var vi i mål. Vi hade ingen brådska utan stannade på de tre depåerna för påfyllning av energi. Kroppen kändes bra och det var mest korsrygg och lår som klagade på de monotona rörelserna. Har nog stretchat för lite så jag får se hur stel jag är imorgon... 

På väg hem stannade vid för ett dopp i Vättern vid Hargebaden, riktigt skönt att kyla ner benen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!