X

X

25 maj 2013

En perfekt dag!

Många härliga saker har hunnits med idag och lämnar en nöjd känsla efter sig, man får långa dagar när man går upp vid sextiden varje morgon!

Efter en mysig familjefrukost tog vi med oss lite matsäck och styrde bilen mot sjön där vi bytte mot båten. En tur på nästan två timmar fick vi till och även om Ebba stundtals tyckte det blev lite tråkigt så gick det bra. 

Lunch hemma och sedan tog jag nästa färdmedel cykeln och drog mot mitt föräldrahem. Med lite omvägar blev det nästan fyra mil tur och retur, däremellan hanns det med både morsdagsfika och plantering av blommor.

Nu njuter jag och Maken av grillning i eldstaden och sedan kanske det blir en film. Nämnde jag att det är en BRA dag?!





1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!