X

X

24 sep. 2012

Den som väntar på något gott..

Den får helt enkelt finna sig i att vänta! Inte så mycket mer jag kan göra åt situationen, erbjuder tydligen bebisen ett sådant bekvämt boende att det inte känns aktuellt att komma ut riktigt än. Eftersom bebisen lyser med sin frånvaro så passar jag på att hedra jobbet med min närvaro, ett par timmar för att känna att jag gör lite nytta än väll inte fel. För övrigt kommer nog dagen att innehålla en hel del slipning, spackling och målning om det inte händer något annat..
 
Dagen har hur som helst börjat väldigt bra med nybakat bröd till frukost och en kylig men vacker promenad till jobbet. Det ser ut som att det kommer att bli en solig dag idag så det ska jag passa på att utnyttja till en promenad och kanske en stunds läsning under en filt på uteplatsen.
 
Hoppas att du får en fin måndag! 
 

3 kommentarer:

  1. Han/Hon/HEN kommer när den kommer! Försök att inte gå och vänta, veckorna kan bli väldigt långa. VI väntar åt dig!
    Njut av stunden, hösten och livet!
    SNART kommer han/hon/hen ;-)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Guuud vad spännande att det snart är dags!! Blir nästan tårögd bara jag läser att du går och bara väntar på bebbeleverans. Det är så fint det där med att barn kommer ut i världen! Stort lycka till.

    SvaraRadera
  3. Åh, jag känner igen känslan... "ska jag planera nåt idag, eller kanske... kanske händer nåt annat?" ;) Hang in there, snart HÄNDER det nåt. Lovar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!