X

X

21 aug. 2012

Regn ute, simning inne

Ibland är det bra att ha koll på väderleksprognoserna och denna gång visade det sig stämma = det regnar idag. Eftersom de förvarnat om det så planerade jag in långpromenaden till gårdagen och kunde därmed idag ta mig genom regnet till badhuset för att avverka ett träningspass.
Under sommaren har badhuset/gymmet haft öppettider som inte alls passat med mina arbetstider och därmed var det läääängesedan jag var där senast. Idag blev det simning och jag kände mig inte alls hindrad av magen vilket var skönt men det kändes ändå att jag var lite tyngre på mitten är vad jag är vanligtvis. 31 dagar kvar nu, börjar bli nervös..

Efter simningen blev det en pimpad tallrik ägg-gröt och efter att ha levt under sommaren med kalla frukostar så smakade det gott med gröt när regnet smattrade mot fönstren. Toppade den med diverse godsaker jag hittade i skafferiet: banan, tranbär, aprikos, mandlar, linfrön och kanel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!