X

X

3 aug. 2012

Förändring

Det var dags för en förändring igen så välkommen till bloggens nya utseende! Ska fortsätta pilla lite för att få den mer som jag vill ha den men det här får duga så länge. Min fredag har så här långt varit fin med en morgonpromenad som väckte upp kroppen imorse. Tog en 7 kilometers runda som mestadels gick längs sjön och på småvägar i omgivningarna. Det var en mulen och fuktigt varm morgon men regnet höll sig borta tills den sista biten hem och då kändes det bara skönt avsvalkande.

 Är lite förälskad i min tunna, långärmade tröja som jag köpte på Åsarnas skicenter där vi stannade för övernattning på vägen upp till Jämtland. Känner inte till märket OW men är väldigt nöjd med prestandan hittills och eftersom den är lite längre så passar den perfekt till en växande mage.
 En efterlängtad frukost blev det efter promenaden och den var välbehövlig efter att ha jobbat upp aptiten. Har känt mig mindre hungrig den senaste tiden så det är "skönt" när jag väl blir det för maten smakar så mycket bättre då. Något jag fått nojja på den senaste tiden som frukost är skivad banan, hemmagjord granola, kanel och mjölk, idag kompletterades den även med färska hallon från trädgården. Till det ett mikro-kokat ägg med kaviar och hembakat rödbetsbröd med ost. Lyxig fredagsfrukost!
 

3 kommentarer:

  1. Åh, vad jättefint du har gjort här! I like.

    och vad fin du är med magen.... wihh, det börjar "närma sig" nu ju! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!