X

X

10 aug. 2012

Hålla fast vid rutiner

Jag är mycket för rutiner och trivs bäst när jag har kontroll på tillvaron även om inslag av spontanitet och överraskningar också kan förnöja ibland. Just nu känns det som att kontrollen succesivt minskar i takt med att magen växer men rutinerna försöker jag hålla fast vid. Innan semestern höll jag mig till ett 3 + 1 träningsschema med 3 dagar med träning följt av 1 vilodag. För tillfället har denna planering ändrats till träning varannan dag vilket oftast blir en långpromenad och min förhoppning är att kunna hålla fast vid denna rutin så länge som möjligt. Eftersom gårdagen innehöll en långpromenad på morgonen så vilar jag idag och den enda motionen hittills har varit en 20 minuters promenad för att hämta posten för jobbets räkning. Är inne på sista arbetsdagen nu innan en veckas semester, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!