X

X

7 aug. 2012

9km mellan två regnskurar

Lite tur ska man ha och det hade jag verkligen när jag kunde njuta av min morgonpromenad på 9 kilometer runt sjöarna i solskenet. Det regnade under natten så jag var inte helt säker på att jag skulle ta mig iväg på promenaden men när jag vaknade skymtade solen fram så jag vågade mig ut. Så här i efterhand vet jag också att mina 90 minuter i solen var alldeles lagom avslutade innan nästa regnmoln kom in över staden, bra timing!

Vackert var det att promenera på stigarna mellan fälten där säden börjar mogna och allt var fullt av regndroppar som gnistrade i solen.



Än så länge ser jag fötterna utan problem ;)

1 kommentar:

  1. Härlig start på dagen. Jag har lyckats med att pricka in regnskurarna på hemvägen både igår och idag, och annars har det varit uppehåll. Men regn är rätt skönt det också - åtminstone när man har träningskläder på.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!